بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 178
کل بازدیدها: 2232057 رابطه ی کفش با روحیه ی خانم ها! - سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات

 


یکی از راه های شناخت روحیه ی افراد میتواند بررسی نوع پوشش آنها باشد.
دراینجا به بررسی کفش و ارتباط آن با روحیه ی خانم ها میپردازیم!
البته درست است که هر موقعیتی کفش یا لباس خاص خود را میطلبد اما در کل هر فردی به یک نوع پوشش خاص علاقه ی بیشتری دارد. 



کفش‌های نوک تیز
 
اگر شما این مدل کفش‌ها را دوست دارید فردی هستید که می‌خواهید مشخص و البته غیر عادی باشید. شخصی که خواهان توجه است.  تا حدودی می‌توانید هوس باز باشید . همیشه چیزی که می‌خواهید به دست می‌آورید.  در مورد قدرت و جاذبه‌های خود اطمینان دارید. اگرچه ممکن است عده‌ای شما را  نادان و سطحی ببینند.
 
 
 
کفش‌های تخت و راحتی
  
دوستداران این مدل معمولاً افرادی دوست داشتنی ، با رفتار دوستانه و کمی کسل کننده هستند. روح شما عمیقاً هنوز یک کودک است. سعی می‌کنید جالب توجه و با دیگران راحت باشید ولی غریبه‌ها به سختی می‌توانند به شما نزدیک شوند. زنانی که این سبک را می‌پسندند معمولاً مدگرا بوده و به پوشیدن لباس‌های جدید علاقه‌مندند. شما مهربان و محتاط هستید. مردان این زنان را بسیار شکننده می‌بینند به طوری که می‌خواهند مراقبش باشند.
 
 
کفش‌های پوتین شکل
  
شما محتاط و کمی خودپسند هستید. به مردم اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید هر کاری را خودتان انجام دهید. ولی در عین حال باهوش و حساس بوده و اغلب نگران رابطه‌ی خود با دیگران هستید.شما به راستی از بی تربیتی و رفتار ناپسند دلگیر می‌شوید.
 

 کفش‌های غیر نوک تیز
  
خوددار هستید و احساساتتان را پنهان می‌کنید . شما می‌دانید  چه می‌خواهید و به هدفتان می‌رسید، برایتان مهم نیست چه اتفاقی می افتد و اطرافیانتان چه فکری می‌کنند. می‌توانید بسیار دقیق و نکته سنج باشید به طوری که راحت نمی‌توانید دوست پیدا کنید.
 
 
 
 کفش‌های مدل پسرانه
  
این دختران به طور طبیعی خلاق و اجتماعی هستند. آنها عاشق سفر هستند و وقتی طبق روال عادی مجبور شوند در یک مکان مدت طولانی بمانند بسیار کسل و خسته می‌شوند. نیاز دارند همیشه در بین افرادی باشند که به او احترام می‌گزارند و او را دوست دارند.
 
 
کفش‌های لژدار
 
  
زنانی که کفش‌های لژ دار می‌پوشند معمولاً رک و با اعتماد به نفس و در عشق قدرتمند هستند. ولی زمانی که وقت تصمیم گیری می‌رسد با تردید عمل می‌کنند. در ارتباطات به دنبال اطمینان و اعتماد هستند.




تبلیغات

 


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/2/19 توسط